Имейл маркетингът е форма на маркетинг на съдържание. Използвате имейли, за да предоставяте информация и вашите продукти / услуги на вашия абонат. Но простото изпращане на имейли не е ефективна маркетингова стратегия; трябва да знаете кои елементи трябва да влизат в тези имейли, за да ги направят по-ефективни и да ги накарат да увеличат процента на конверсия.

Бърза бележка тук: процентът на конверсия по отношение на вашия имейл маркетинг е броят на абонатите, които отварят имейла ви и кликват върху вашата "фраза за действие" (ФЗД или call-to-action), в сравнение с броя абонати, които отварят имейла и не правят нищо. Така че, ако имате 100 абоната, които са отворили имейла и само един е щракнал върху връзката (ФЗД), ще имате 1% процент на конверсия.

Ето 7 съвета за имейл маркетинг, които ще увеличат процента на реализация

1. Стил, стил, стил

Стилът на имейла е от значение и това е стилът на буквите, който осигурява по-добра конверсия.

Имейлът в стил "писмо" е разговорен. Това отваря диалог и дава на читателя да разбере защо трябва да продължи да чете и защо трябва да каже ДА на вашия призив за действие.

С този стил читателят няма чувството, че чете опит за продажба. Той се чувства така, сякаш му е даден отговор на неговия въпрос или решение на проблема му.

2. Думите са си просто думи

Това не е вярно в маркетинга. Думите, и дори това как се изговарят (техният тон), когато сте на живо или използвате аудио, могат да сключат или развалят сделка. Същото важи и за вашите имейли.

Изследванията показват, че дори и незначителна промяна в тона или преписа може да реализира значителни ползи.

Нещо толкова просто като думите „отвори“ и „регистрирай се“, може да внуши негативно впечатление на читателя. Интересното е, че тези думи могат да предизвикат безпокойство. Те могат да се възприемат като да трябва да се направи нещо неприятно. „Регистрирайте се“ е очевиден виновник тук. Хората не искат да се регистрират за повече имейли.

По-добрият избор вместо „Отвори сега“ или „Регистрирай се“ е „Получете достъп“ или „Вземете своя безплатен отчет“. Това е по-малко плашещо.

3. Няколко ФЗД - Не и НЕ

Въпреки че е изкушаващо да насочите вашия имейл читател към вашия блог, вашия уебсайт, вашата ФЗД и вероятно някаква чудесна информация, поддържайте всеки имейл прост. Не карайте читателя да взема допълнителни решения.

Трябва да имате само ЕДНА ясно обозначена Фраза За Действие.

4. Изображения

Изображенията могат да бъдат голям актив в имейл маркетинга, но те трябва да бъдат оразмерени и позиционирани правилно. Не искате изображението да бъде фокусна точка на вашия имейл; това само ще отвлече вниманието на читателя от това, което искате да направи.

Изображението трябва да подобри съдържанието.

5. Яснота и лесно четене

Искате да опростите имейла. Направете го фокусиран и лесен за четене. Внимателно и ефективно отведете читателя до вашата ФЗД и го уведомете какво да очаква, когато щракне върху връзката. Не предполагайте, че той автоматично ще разбере.

6. Направете го за клиента

Трябва да почувствате какво усеща клиента ви или поне да се опитате да го направите. Опитайте се да се поставите на негово място и да отговорите на неговите въпроси, нужди и / или желания.

Това включва вашата тема. Не го превръщайте в опит за продажба, направете го лично.

7. Стойност

Бъдете сигурни, че клиентът знае какво обещавате, че си струва това, което го молите да направи. Информационните и етични подкупи сега са „безброй“, така че не забравяйте да му дадете истинска стойност в замяна на неговото време и усилия и евентуално пари.

Това, което обещавате, трябва да бъде възприето от клиента като по-голяма стойност от това, от което се отказва.