Преди да се ангажирате да работите с фирма/компания или професионалист, обикновено искате да знаете с кого точно ще работите. Може да ги потърсите в Google, да разгледате профила им в LinkedIn или да разгледате другите им канали в социалните медии. В крайна сметка всички искаме да знаем малко за хората, на които се доверяваме с нашите трудно спечелени пари, и това е не по-малко вярно за купувачите в mJOBS.


В mJOBS първото нещо, което повечето купувачи ще направят, преди да натиснат бутона „покупка“, е да проверят потребителския ви профил на продавач. Важно е да инвестирате малко време и мисли в своя профил.


Искате да създадете страница, която да показва точно кой сте и какво ви прави уникални. От вашата снимка до вашето описание, помислете за своя профил като начин да обявите себе си, своите умения и защо купувачът ви трябва да избере вас.


Покажете уменията си


Каквато и услуга да предлагате, независимо дали е в графичен дизайн, програмиране, писане или нещо друго, важно е да намерите креативен начин да демонстрирате, чрез своя профил, защо сте най-добрият избор за тази категория. Ако сте дизайнер, трябва да имате страхотна и визуално интригуваща снимка на профила или услугата. Ако сте писател, тогава описанието ви трябва да е привлекателно и добре написано.


Въпреки, че е важно да поддържате профила си професионален, също така все пак трябва да оставите вашите странности и уникална личност да се покажат. Дали това означава, че носите тениска на любимата си група в профила си (дори ако това е професионално направена снимка на лицето ви) или означава, че споменавате хобитата си в описанието си. Не прекалявайте. Не забравяйте, че все пак всичко е свързано с услугите ви, но покажете, че притежавате нещо специално.


Покажете истинското си лице


Човешката природа е да иска да види лицето на човека, с когото общува. Ако можете да сложите снимка на профила си, която ясно показва лицето ви, това ще направи профила ви да изглежда по-професионален и ще покаже на купувачите, че работят с истинска и индивидуална личност.


Използвайте полето за описание разумно


Въпреки, че е добре да добавите нещо забавно или леко проницателно към описанието си, всяка дума заема ценно място. Не губете място за твърде много неща, които са извън темата. Съсредоточете се първо върху това да напишете ясно и точно описание на това кой сте и след това можете да го променяте, за да го направите по-добро в рамките на полето.


Що се отнася до открояването на вашия профил, всъщност става въпрос да покажете кой сте, защо правите това, което правите, и принципите, които ръководят вашата работа. Отнасяйте се към вашия профил като към възможност да се представите на потенциалните клиенти и да създадете пространство, където те да могат да опознаят вас и вашия професионален стил. Страхотният профил вдъхва доверие и ентусиазъм у купувачите и е важна част от изграждането на вашия бизнес в mJOBS!