Настоящите обстоятелства са предизвикателни. Covid-19 е повлиял на повечето области, особено на сферата на труда. Светът промени своята рутина и хората, които работят в режим на реагиране при извънредни ситуации, ни позволяват да продължим напред.


С напълно променените правила на играта и новите приоритети за по-голямата част от компаниите, коронавирусът засегна света и все още не е ясно кога нещата ще започнат отново. Според повечето консултанти по човешки ресурси в света процесът на наемане на персонал в момента е замразен или напълно спрян.

При тези обстоятелства компаниите са изправени пред ОГРОМНО предизвикателство. Те трябваше да се адаптират към работата от разстояние. За да предотвратят спад в производителността, компаниите трябваше изцяло да преминат към 100% онлайн и дистанционен модел на труда. Те бяха принудени да оценят техния процес на дигитална трансформация, който беше отложен, докато открият идеалното време, което никога не е дошло.


„За да предотвратят спад в производителността, компаниите трябваше изцяло да преминат към 100% онлайн и дистанционен модел на труда.“


Сега, изправени пред предизвикателството на отдалечената работа със сътрудници, които не бяха готови да се адаптират към този модел, компаниите се сблъскват с нещо по-голямо: имаше ангажименти, цели и задачи, които изискваха наемане на нови хора. Въпреки че наемането е временно парализирано, компаниите все още трябва да изпълнят тези задачи и да постигнат тези цели. Сега какво?


Аутсорсингът е реална възможност


Някои компании все още мислят: „Не ни е удобно да наемаме външен човек временно“, „Процесите ни са строги, аутсайдерът ще отнеме месеци, за да научи нашия начин на работа и ще ни изостави още повече“, са само няколко опасения, които чували сме и преди, и всички те, макар и да са сигурни в това, показват, че несигурността около промяната е по-трудна от действителната промяна.

Искате да наемете цял екип от професионалисти? Ние можем да помогнем, щракнете тук, за да разберете как можем да помогнем на вашата компания да расте с експерти по заявка.

Не е време за забавяне. Компаниите не могат да чакат пасивно. Те трябва да продължат да стартират проекти, активно да търсят отговори и да анализират творчески какво могат да направят при изолационните обстоятелства. Сега повече от всякога работата с фрийлансъри може да бъде стъпка към напредването при вашите условия, вместо да позволите на глобалните обстоятелства да вземат решение вместо вас.


Талант по заявка с фрийлансъри и много повече


Знаем, че търсенето на таланти на свободна практика и проследяване на всеки проект са нови концепции, към които всяка компания трябва да се научи да се адаптира. Тук влиза нашият екип. Екипът ни работи ежедневно, за да предоставя на нашите клиенти информация, уеб семинари, образователни материали и персонал, посветен на подпомагането на вашата компания, като се запознае с вашите процеси, разбира вашите нужди и гарантира, че търсенето ви получава възможно най-добри резултати.

През това време промените, които светът изисква, са ясни: преминаване от "на живо" към дистанционно, преодоляване на страха от изкуствен интелект, за да направим това, което не можем да направим лично, и че ние участваме в революцията, като предоставяме платформа за движение напред.


Как компаниите могат да излязат от пандемията невредими?


Докато много индустрии са били пряко засегнати, като туризъм, ресторанти и полета, посветени на лично забавление, има и други, които се стремят да трансформират и пренасочат своя потенциал към виртуалното царство чрез онлайн магазини.

За да продължат да работят много индустрии, електронната търговия е моделът, който да следва, но виртуалните магазини не са просто витрина на онлайн магазин; те трябва да следват процеса на продажби от началото до края. За да осигурят успешен процес на продажби, компаниите трябва да сформират екип от сътрудници, специализирани в: маркетинг, обслужване на клиенти, IB анализ, ИТ експерти, дизайнери, търговци на имейли и екип за онлайн продажби.

Вашата компания вероятно вече е създала тези отдели, но сега е важно да се съсредоточите върху онлайн сферата. И това е само един от многото примери за това, което виждаме в различни индустрии. Сервизните компании трябва да насочат вниманието си към виртуални асистенти, марките трябва да се научат как да си взаимодействат в социалните медии с помощта на мениджъри на общността, а продуктите трябва да бъдат описани и показани онлайн чрез видеоклипове, снимки, дизайн и, разбира се, UX Copywriter, който помага да се приспособи това съдържание към пазара.


Знаем, че тази принудителна трансформация към онлайн света показва на компании по целия свят, че сътрудничеството с външни таланти не е просто опция.


Не искаме вашите проекти да останат в неизвестност или да бъдат затворени поради несигурността, която изпитваме. Искаме да постигнете целите си за 2021 г. и ние сме тук, за да помогнем това да се случи. Насрочете интервю с нашия представител, за да научите повече за начина ни на работа и ние заедно ще преминем през пандемията.